.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یشنهاد جالب رئیس بهزیستی آمل به مسئولان
یک روز با ویلچر در شهر تردد کنید!
شمال نیوز : وی تاکید کرد: چرا به معلول به عنوان شهروند درجه دو نگاه می شود، چرا یک استخر و یک سالن ورزشی برای معلولان در شهر آمل وجود ندارد.....
یک روز با ویلچر در شهر تردد کنید!

شمال نیوز : رئیس اداره بهزیستی آمل گفت: یک مسئول با ویلچر در شهر تردد کند تا ببیند آیا می تواند از خیابان عبور کند، می تواند حقوق ماهیانه خود را از عابر بانک بگیرد، چرا محیط را برای معلولان آماده نمی کنیم.
به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، وحید حسین زاده با اشاره به اینکه در زمینه اهداف، برنامه ها و چشم اندازهای سازمان بهزیستی و گروه هدف بهزیستی که عده کثیری از آنها معلولین هستند، چگونگی خدمات رسانی و توانمند کردن معلولین در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: سازمان بهزیستی از زمان تاسیس تاکنون به ارایه خدمات گوناگون در زمینه های مختلف از جمله؛ مناسب سازی خیابان ها، اماکن عمومی و مسکونی برای معلولین، ارایه خدمات ژنتیکی قبل و بعد از ازدواج جهت پیشگیری از معلولیت ها، ارایه خدمات مشاوره ای رایگان به افراد در معرض خطر و افراد دارای رفتارهای پرخطر به صورت حضوری و تلفنی، اجرای برنامه های غربالگری شنوایی، بینایی و ژنتیکی، انجام آزمایش و مشاوره های رایگان در زمینه ایدز، ارایه تسهیلات اشتغال به مددجویان و معلولان، ارایه تسهیلات و خدمات به گروه های مختلف معلولین؛ جسمی حرکتی، عقب مانده ذهنی، ناشنوا، نابینا، افراد دارای مشکلات رفتاری، رشدی و مادرزادی به گروه هدف خود کرده است.
وی با اشاره به اینکه ناتوانی خارج از وجود انسان است اما وجود انسان به توانایی است، بیان کرد: توانایی به جسم و اعضا و جوارح نیست بلکه به اخلاق و عقل و شعور و شخصیت انسان ها توانایی ویژه است.
رئیس اداره بهزیستی آمل با تاکید بر اینکه مسئولان موظف هستند مبلمان شهری و محیط اداری وتجاری را برای معلولین و سالمندان مناسب سازی کنند، تصریح کرد: یک مسئول با ویلچر در شهر تردد کند تا ببیند آیا می تواند از خیابان عبور کند، می تواند حقوق ماهیانه خود را از عابر بانک بگیرد، چرا محیط را برای معلولان آماده نمی کنیم.
وی تاکید کرد: چرا به معلول به عنوان شهروند درجه دو نگاه می شود، چرا یک استخر و یک سالن ورزشی برای معلولان در شهر آمل وجود ندارد.
حسین زاده با اشاره به اینکه 7 هزار معلول در شهرستان آمل وجود دارد، عنوان کرد: 50 درصد معلولان شهرستان آمل جسمی حرکتی هستند که این امر ناشی از سوانح و تصادفات جاده ای است از این رو این بخش نیاز به خدمات دارند تا بتوانند مانند افراد عادی به زندگی خود ادامه دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.